Tuesday 18 October 2016

Vivix Sebagai Vitamin Kesuburan Alternatif

Enty kali ni Nadia nak share tetang Vivix yang mampu untuk meningkatkan peluang pasangan untuk mendapatkan zuriat. Seperti sedia maklum, Shaklee sememangnya mempunyai set kesuburan yang lengkap seperti Alfalfa, GLA-Complex, ESP, Vitamin E dan Zinc Complex.

Antara punca masalah kesuburan mungkin akibat dari tabiat pemakanan yan tidak seimbang, persekitaran yang tercemar, tekanan sosial dan sebagainya. Vivix merupakan suplemen anti-oksidan terbaik. Vivix Shaklee sememangnya unik kerana ia mempunyai satu mekanisma yang mampu memperbaiki sel-sel yang rosak atau abnormal dari terus bercambah.

"Vivix bertindak sebagai pembina dan penyembuh sel  dari peringkat Asid Deoksiribonukleik atau dikenali sebagai DNA badan seseorang".
Dengan kata mudah, apabila kita mengambil Vivix ia akan memperbaharui segala sel, kromosom dan gen yang rosak dan memperbaharui sekaligus menyembuhkan tubuh yang mengalami kemerosotan kesihatan.

Apabila ia mampu memperbaiki sel, sudah tentu Vivix boleh mengubati pelbagai jenis penyakit kronik moden hari ini. Yang terkini Vivix juga boleh membantu pasangan suami isteri yang berusaha untuk mendapatkan zuriat.

Satu fakta yang menarik untuk Nadia kongsikan adalah, Vivix ni mengandungi Resveratrol yang sangat tinggi. Vivix bertindak sebagai anti-oksidan yang hebat bagi melindungi sel-sel badan kita daripada rosak. Selain dari itu, resveratrol berfungsi melindungi 'ovum' daripada musnah atau rosak. Jadi, peluang untuk telur yang sihat itu tadi untuk membesar, matang dan seterusnya disenyawakan adalah lebih tinggi.

Oleh kerana sifat Vivix yang cemenrlang itu, Vivix kini dijadikan satu kaedah kesuburan wanita dan lelaki dengan meningkatkan kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan secara tidak langsung juga, ia meningkatkan peluang persenyawaan. Jom kita tengok antara testimoni mereka yang telah berjaya: