Monday 3 April 2017

Shaklee Consultation Service


Assalamualaikum wbt...

Hi uolls,

Harini Nadia nak terangkan sikit isu mengenai KONSULTANSI...

Korang semua sedar tak bahawa, korang layak untuk dapat khidmat konsultansi PERCUMA bila buat belian produk Shaklee? Yes, PERCUMA je taw...

Kalau korang ada buat belian dari mana-mana SID,please dapatkan info/konsultansi sehingga uolls puas hati..kalau SID tersebut tak boleh bagi khidmat konsultansi pada uolls, nasihat Nadia, carilah SID lain yang lebih bertangunggjawab..

Janganlah korang beli dari orang lain, pastu tanya cara makan kat orang lain...tak elok na buat macam tu...

KONSULTANSI EKSKLUSIF UNTUK CUSTOMER

Untuk pengetahuan uolls, Nadia akan bagi konsultansi yang eksklusif untuk customer Nadia SAHAJA. Ye lah kan, Allah dah bukakan pintu hati uolls untuk beli produk Shaklee dari Nadia, maka wajiblah Nadia consult uolls betul2 sehingga uolls berpuas hati..

2, 3 hari ni, ada beberapa customer yang dah beli produk shaklee dari SID lain, then tetiba whatsapp Nadia tanya cara makan..pertamanya, Nadia minta maaf  sebab Nadia tak akan consult selain dari customer Nadia sendiri..

Bukan Nadia saja taw.. Nak tahu kenapa SID-SID buat macam ni?

Tujuan dia simple je..iaitu untuk melindungi diri SID dan uolls sendiri. Nadia tak akan consult uolls if uolls beli produk dari orang lain.

Alasan?

Pertamanya, Nadia sendiri tak pasti produk yang uolls beli adalah tiruan atau original.

Keduanya, Nadia tak pasti produk yang uolls beli tu dalam keadaan baik (tercemar) atau tidak.

Yang ketiga, Nadia tak tahu uolss ada sejarah penyakit apa atau allergic pada makanan tertentu... jadi untuk elakkan salah maklumat lebih baik bertanya pada mereka yang mencadangkan suplemen tersebut.

Hanya penjual uolls je yang sedia maklum TENTANG produk yang dia jual tu dan KENAPA dia suggest kan suplemen tertentu untuk digunakan oleh customer beliau... jadi sebaiknya, minta lah pendapat cara pemakanan berkesan daripada beliau...

Simple je kan.. dengan cara ni awak selamat dan Nadia pon selamat... win win gitew..

So, korang nak KONSULTANSI EKSKLUSIF ni? PERCUMA JERR...

Whatsapp Nadia untuk order..ok?

Your trusted SID
Nadia 0196-2770353