Wednesday 5 April 2017

Pengedar Shaklee Klang


Pengedar Shaklee Klang, Pengedar Shaklee Shah Alam, Pengedar Shaklee Putrajaya, Pengedar Shaklee Banting, Pengedar Shaklee Saujana Utama, Pengedar Shaklee Puchong, Pengedar Shaklee Seri Kembangan, Pengedar Shaklee Port Klang, Pengedar Shaklee Setia Alam, Pengedar Shaklee Jalan Kebun, Pengedar Shaklee Johan Setia, Pengedar Shaklee Si jangkang, Pengedar Shaklee Meru, Pengedar Shaklee Kapar, Pengedar Shaklee Pulau Indah
"Anda sedang berada di kawasan Pengedar Sah Shaklee"


Pengedar Shaklee hari ini bukan lah kerja menjual produk kesihatan dan pembersih rumah semata-mata. Seorang Pengedar Bebas Shaklee (SID) sebenarnya adalah pengguna seperti anda. Selepas mengguna produk, kami berkongsi kebaikan dan seterusnya mendidik masyarakat agar sama-sama memperolehi manfaat kearah kehidupan yang lebih sihat.

Seperti insan-insan lain, kami juga mempunyai visi dalam membentuk sahsiah masyarakat, Pengedar Shaklee hari ini adalah individu positif yang berwawasan dan peka tentang lanskap masyarakat majmuk yang berbilang bangsa.

Walaupun ada orang yang berwajah putih, kuning, coklat dan hitam kami tetap berpegang teguh pada dasar dan prinsip syarikat yang menggalakkan Pengedar Shaklee itu berkongsi kebaikan produk makanan dan pembersihan rumah kepada sesiapa sahaja kerana terlalu banyak manfaat yang kita bakal perolehi apabila bersama menggunakan Shaklee.

Inilah sebabnya mengapa Pengedar Shaklee merupakan komuniti yang aktif. Kami terdiri daripada beribu-ribu individu profresional seperti doktor, pharmacist, akauntan, ahli sukan sehingglah mantan jurutera yang hari ini menjadi suri rumah dari pelbagai peringkat umur dan latar belakang pendidikan.

Mereka hari ini telah berjaya...

Oleh kerana kami sentiasa berkongsi, Pengedar Shaklee sentiasa bersemangat dan  berwawasan tinggi untuk menghasilkan kehidupan masyarakat yang lebih sihat agar dapat di warisi oleh generasi akan datang.

Oleh itu, di kesempatan ini, saya menjemput individu positif untuk menjadi pejuang amalan hidup sihat di samping memperolehi pendapatan bersih tanpa had bermula dari rm500 sehari atau rm70k-120k sebulan.

Bagaimana kami lakukan?

Di dalam bisnes Shaklee jika anda mahukan kejayaan, anda haruslah belajar dari mereka yang telah berjaya. Apabila anda menjadi Pengedar Shaklee bersama kami, anda akan di beri tiket VIP untuk mengakses "Secret Group" (Fb, Whatsapp & Telegram) yang tidak akan di perolehi oleh Group pengedar Shaklee yang lain.



Secret Group ini akan membantu anda dalam setiap perkara yang anda perlu tahu dalam bisnes Shaklee. Dari masa kesemasa anda akan mendapati betapa Mudahnya Menjemput Kekayaan apabila anda bersama Group kami.

Setiap nasihat dan tunjuk ajar ini di berikan percuma selagi anda bertindak segera. Berbanding dengan bisnes lain yang akan mengenakan caj beratus malah beribu ringgit mengikut jam untuk membimbing usahawan di bawah mereka. Nilai Secret Group kami mungkin ratusan ribu ringgit jika hendak di Nilai dengan wang ringgit.

Anda akan pelajari pelbagai teknik dan kaedah terbaik mengguna dan berkongsi kebaikan Shaklee. Tanpa perlu keluar dari rumah, anda juga tidak perlu memaksa orang menjadi Ahli, Ia kerana ramai pengguna Shaklee di luar sana yang menanti wakil Shaklee aktif di kawasan dan daerah mereka.

Nak tahu bagaimana kami lakukan?

Sertai kami sekarang!!!

Hubungi talian Hotline kami untuk preview!

016-277 0353

untuk sebarang pertanyaan bisnes, rakan kongsi, pengedaran dan pembelian produk.
klik je link kat bawah ni