Friday 6 January 2017

Pesakit Kanser Sembuh Kerana Minum Jus Anggur

TOLONG VIRALKAN! KISAH PESAKIT KANSER SEMBUH KERANA MINUM JUS ANGGUR MERAH!




Memang gempar satu Malaya! Hari ini ramai yang masih tidak tahu masalah kesihatan kronik seperti kanser, diabetis dan jantung boleh di atasi dengan formula Jus anggur merah muscadine atau terkenal dengan nama Vivix ni. Bukan saja sedap di minum, jus ini mengandungi FITONUTRIEN PROPRIETARI dari anggur merah  yang  terbukti 10x lebih efektif dari hanya resveratol semata-mata.

Macam-macam testimoni customer yang dah gunakan vivix, bukan setakat rawat kanser, jantung atau diabetis... sesiapa yang minum jus ni dalam seminggu akan merasa  kulit muka mula tegang dan rasa lebih muda sebab keduta halus di muka mula hilang!. Sebab itu lah pengguna tegar Vivix tetap setia dengannya kerana jus campuran botani ni boleh melambatkan penuaan dan sekaligus nampak awet muda.

Mesti korang ada soalan begini kan..

BOLEH KE SAYA NAK MINUM JUS UNTUK PENYAKIT KANSER DAN JANTUNG SAHAJA, TAK NAK MUDA LAGI?

Jawapan :
Minta maaf pada tuan dan puan, jika anda minum Jus Vivix untuk suatu tempoh yang panjang, anda tidak akan lagi nampak tua dan menunggu mereput. Itu kami tak dapat nak halang. Tetapi jika anda menunggu diri dan tubuh anda mereput, adalah di cadangkan tidak langsung mengambil Vivix sebagai supplemen dalam kehidupan anda.

Betul, tuan-tuan.

saya mengatakan perkara yang benar dan jelas lagi statment saya. Anda TIDAK akan rugi apa-apa bila anda tidak meminum Jus Vivix. Tetapi anda akan merasa rugi yang amat sangat bila anda mencuba Vivix, sebab rugi tak ambil Vivix dari dulu lagi.. kalau tidak dah tentu wajah saya macam Rita Rudaini.

Betul ke kak Rita Rudaini ambil Vivix?

BUKAN Kak Rita je.. ramai lagi artis - artis tempatan dan World yang ambil Vivix.. sebab ni la cara paling sempoi nak awet muda secara Natural. ingat tu.. Natural taw... produk anti-aging dekat pasaran kita ni berlambak.. tapi bukan semua selamat untuk kita guna.

Bila kita nak pilih makanan tambahan ni, pastikan yang produk supplemen itu dari bahan semula jadi (natural) dan bukan dari bahan sintetik.

macam mana tu? faham ke tak ni?

Alright.. sambung baca..

Pernah dengar nama Law Chu Hian?

Tak pernah dengar? Alright.. baca dulu kisah ni..

Nama Law Chu Hian tidak asing lagi pada rakan-rakan di NTV7. Beliau pernah berkhidmat sebagai pembaca berita Edisi Siasat di NTV7 beberapa tahun dulu. Kini beliau sudah lama berhenti berkhidmat di NTV7 setelah disahkan mengidap kanser paru-paru suatu ketika dahulu.

Teringat saya satu petikan dari blog tentang pengakuan berani MATI beliau ;

"Saya bertemu dengan Shaklee selepas satu tahun kemoterapi saya. Ya, saya seorang yang penghidap kanser yang masih hidup. Pada awal Disember 2003, saya telah didiagnosis dengan tumor paru-paru, dan untuk lebih tepat, Germa-sel Tumor. Berita itu datang sebagai tamparan yang dahsyat kepada semua aspek dalam hidup saya kerana saya tidak pernah jangka yang saya akan didiagnosis sebagai pesakit kanser.

Bahagian yang paling mencabar untuk menjadi seorang pesakit kanser adalah rawatan itu sendiri. Saya telah melalui rejim kemoterapi selama tiga bulan. Percayalah, ia adalah neraka! Mimpi ngeri yang paling teruk ialah muntah itu sendiri. Apa sahaja pergi ke perut saya, saya akan muntah dalam masa yang singkat, dan trauma itu berakhir dengan muntah darah.

Sejak itu, saya menjadi vegetarian tulen, yang bermaksud dalam diet saya, tiada daging, tiada telur, tiada susu, tiada bawang putih (kecuali Garlic Kompleks Shaklee), dan tidak ada bawang.

Sebelum saya bertemu dengan Shaklee, saya benar-benar tidak bertenaga dan lesu, dan semua orang menasihati saya supaya tidak menjadi vegetarian, tetapi dari pembacaan saya dan pengalaman peribadi saya dengan pesakit, saya menyedari bahawa menjadi vegetarian adalah terbaik untuk kesihatan saya tidak begitu memuaskan.

Segala-galanya berubah selepas Shaklee datang ke dalam hidup saya pada Julai tahun ini. Bukti terbaik adalah keputusan pemeriksaan perubatan baru-baru ini saya. Selepas mengambil Shaklee selama kira-kira empat bulan, saya pergi untuk   temujajnji setiap enam bulan sekali untuk pemeriksaan perubatan.

Saya sangat gembira apabila mengetahui bahawa “kad laporan” saya SEMPURNA! Orang sentiasa bertanya kepada saya, “Apakah produk Shaklee yang anda ambil?” Dan jawapan saya sentiasa,” Semua! ” Memang betul, SEGALANYA, kerana ia adalah daripada makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan penjagaan rambut, dan semua produk isi rumah, saya Shaklee-kan hidup saya.

Walau bagaimanapun, apabila saya pertama kali mula mengambil Shaklee, saya mengalami krisis penyembuhan – Saya mengalami batuk sehingga paru-paru saya meletup! Dengan kepercayaan dan keyakinan dalam produk Shaklee dan sistem imun saya sendiri, saya teruskan juga. Dan sekarang, saya mula menikmati masa, kesihatan dan kebebasan kewangan.

Sekali lagi, saya berterima kasih kepada Dr Shaklee untuk memberikan dunia yang terbaik, dan kerana membenarkan saya untuk benar-benar menikmati kebebasan dalam kehidupan. Terima kasih, saya sukakan anda, Dr Shaklee! Dan saya cintakan ibu bapa saya untuk semua perkara yang indah mereka memberi saya sepanjang hidup saya. “- Master Law Chu Hian

Hari ini beliau telah sembuh daripada kanser sepenuhnya, dan hari ini ramai yang bertanya bagaimana beliau boleh pulih. Jawapannya hanya lah Shaklee. Dari minggu ke minggu, bulan ke bulan, orang-orang di sekeliling beliau dapat banyak manfaat dari pengalaman beliau dan amalan harian dalam penjagaan kesihatan ini.

Mula minat dengan jus Vivix ni?

Ada banyak benefit anggur ni sebenarnya, ramai yang tak tahu, tapi kalau nak cerita satu-satu dekat FB ni, memang berjela-jela panjangnya. Apa kata call je Hotline kite ni.. 016-2770353 dan bercakap dengan consultant kesihatan dan pegedar Shaklee yang sah. Ceritakan apa masalah yang awak hadapi, InsyaaAllah dia akan guide dan share tip penting untuk atasi masalah kesihatan awak ni.

Ade penyakit selain dari kanser?

Jus Vivix ni sesuai "giler" untuk orang yang ada masalah kesihatan seperti jantung, ketumbuhan otak, kurang sistem imun, masalah sendi dan jus ini akan beri perlindungan ANTIOKSIDAN pada tubuh kita.

Tempah sekarang, jangan berlengah... Kenapa harus tunggu untuk kejayaan anda?

Bila lagi anda nak berjaya di dunia dan akhirat? Bila dah sihat, waktu lapang yang Allah beri jangan lupa terus istiqomah dalam amalan bermunajat kepada pencipta kita.

SATU BERITA KURANG BAIK...

Untuk promosi Vivix kali ini, kami di Shaklee Majestic Familia sedaya upaya berusaha untuk  menyediakan stok yang banyak untuk semua pesakit yang membaca. Tetapi stok kami masih KEKAL terhad.

Sementara anda membaca ini, berkemungkinan kami sedang packing Vivix untuk di serahkan secara COD pada pemilik baru. Kenapa kami banyak menjual Vivix? Sebab kami jual secara COD. Ramai sangat customer yang lebih prefer COD berbanding POS. Sebenarnya kami juga tidak gemar POS melainkan untuk customer yang jauh dari wilayah servis kami.

Stok Vivix SANGAT TERHAD!
Stok Vivix SANGAT TERHAD!
Stok Vivix SANGAT TERHAD!

Jangan tunggu sampai stok kami habis.. Nak restok juga ambil masa sampai 48JAM.. sedangkan anda boleh dapat VIVIx ni dalam 3-4 JAM sahaja.

Kenapa perlu tunggu bila kami nak restok balik? Baik beli sementara kami ade stok ni.

Kami sedang memudahkan anda, cepat-cepat GRAB peluang ni!

Ada 3 pakej promosi untuk mereka yang pertama kali atau pengguna tegar Vivix Shaklee. Sila klik link ni :

goo.gl/hsvwVC
goo.gl/hsvwVC
goo.gl/hsvwVC

AMARAN : Setiap tawaran ini hanya aktif untuk bulan januari sahaja. Harga boleh berubah mengikut kesesuaian. Kami juga menyediakan servis penghantaran 24JAM ke kawasan utama lembah klang dengan caj termampu oleh semua orang. Hubungi talian HOLINE ini 019-2559377 untuk kaedah dan cara pembayaran yang tepat untuk membeli.

Sila rujuk blog kedaivitaminkl.blogspot.my untuk senarai lokasi penghantaran 24 JAM.

Ooopss.. NANTI DULU...

Nak dapat banyak tip petua kesihatan dan kecantikan dari kami?

follow Instagram kami

goo.gl/JXU796
goo.gl/JXU796
goo.gl/JXU796

Like Fb page ini dan kongsikan.

Jangan peram mesej ni dekat laptop korang. Buat amal sikit, semoga ada kawan-kawan yang sakit, tapi malu nak bercerita dapat hadam mesej ni dan pulih dengan asbab membaca artikel yang anda share di TIMELINE masing-masing.

Belom habis lagi.. Nadia juga ada sediakan 100 hadiah misteri untuk setiap pembeli Vivix dalam bulan ni. Gilerr.. kami ni kedekut kot.. tapi bulan yang baik ni, kami sangat berbesar hati nak bagi "free gift" untuk korang.

Jadi cepat-capat.. sebelum semua Free Gift habis call

HOTLINE 016-2770353
Health Beauty Consultant
Shaklee Majestic by Nurul Nadia Yahya

p/s: Anda nak berniaga Online? Nak tahu mcm mana nak letupkan SALE yang suam-suam kuku?

Boleh je Hotline number 016-2770353 untuk talian hayat.